خبر نگران کننده برای کادر فنی پرسپولیس | همه منتظر واکنش یحیی گل‌محمدی

کادرفنی پرسپولیس قراردادشان با این تیم به پایان رسیده و هواداران منتظر تمدید با کادرفنی هستند.
خبر نگران کننده برای کادر فنی پرسپولیس |  همه منتظر واکنش یحیی گل‌محمدی
کد خبر : ۲۳۹۲۶

پرسپولیس در فصل گذشته با ترکیبی از مربیان خارجی و داخلی پا به مسابقات گذاشت و در پایان با دبل قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی به شیرین‌ترین شکل ممکن فصل را به پایان رساند.

یحیی گل‌محمدی دو مربی برزیلی یعنی اوسمار ویرا و وسلی ننکا را به عنوان دستیاز و مربی گلرها اضافه کرد و په په لوسادا اسپانیایی نیز مربی بدنساز سرخ‌ها بود. این نفرات کنار کریم باقری، سیدجلال حسینی و... کادر قدرتمندی را کنار یحیی ساختند که تمام جام‌های داخلی ممکن را به دست آوردند.

یکی از نگرانی‌های این روزهای هواداران پرسپولیس، تمدید با کادر قهرمان و حفظ تیم فصل گذشته است. باشگاه پرسپولیس به مربیان خود پیشنهاد تمدید با افزایش بیست درصدی مبلغ قرارداد را داده که این موضوع موجب نارضایتی آن‌ها شده است. ضمن اینکه قراردادهای این نفرات به هیچ وجه مبالغ بالایی به حساب نمی‌آید.

در نهایت باید دید رضا درویش موفق به متقاعد کردن آنها برای جمع کردن دوباره کادرفنی سال گذشته خواهد شد یا خیر. درویش روز گذشته قرارداد افشین پیروانی، مدیر این تیم را تمدید کرد و در پاسخ به خبرنگاران اعلام کرد کادرفنی هم می‌آیند و قرارداد می‌بندند و طبق معمول حاضر به ارائه جزئیات به خبرنگاران نشد با این حال اینطور که پیداست او با پیشنهاد افزایش بیست درصدی فعلا موفق به راضی کردن کادرفنی به ادامه همکاری نشده است.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر